jueves, 27 de octubre de 2011

Los hijos bastados de la globalización

Aquesta és una canço que canta el grup Ska-p que toca música ska i algo de punk.
Aquesta cançò està "dedicada" per aquells nens que són secuestrats i obligats a treballar sense l'esperança de rebre res a canvi, simplement menjar i dormir(aquet grup es molt caracteristic per el seu soport als pobres, estar en contra de la societat consumista i el maltractament animal)
Aquí ús deixo la lletra de la canço en català(esta cantada en castellà)

Comença la meva jornada quan surt el sol
Tinc dotze anys, vic a la desolació aquí en una latra dimensió
Les meves petites mans són la producció de milers de joguines
amb les que podran jugar allà nens com jo


Víctimes reals d'un joc demencial 
l'economia de mercat busca carn fàcil d'explotar
la macroproducció que ens ofereix el benestar
són mollons de nens esclaus, són nens esclaus,condemnats.


NO SE QUE ES LA GLOBALITZACIÓ
NO SE EL QUE SON ELS DRETS HUMANS
NOMÉS SOC UN ESGLAO, UNA PEÇA MÉS D'UN PUZZLE MACABRE 

NO SE QUE ES LA GLOBALITZACIÓ
NO SE EL QUE SON ELS DRETS HUMANS
NOMÉS SOC UN ESGLAO, LA IRA DEL TEU DEU



amb indiferencia els pots contemplar
com màquines robotitzades produint sense parar
és un clar exemple més de quin és el deu que cal adorar
la finalitat justificarà els mitjans davant el deu diners, el deu diners



NO SE QUE ES LA GLOBALITZACIÓ
NO SE EL QUE SON ELS DRETS HUMANS
NOMÉS SOC UN ESGLAO, UNA PEÇA MÉS D'UN PUZZLE MACABRE 

NO SE QUE ES LA GLOBALITZACIÓ
NO SE EL QUE SON ELS DRETS HUMANS
NOMÉS SOC UN ESGLAO, LA IRA DEL TEU DEU


Comdemnats, explotats


T'amagues?¿ Digues per què! T'avergonyeixes? diguès perque!


com canviaria completament la situació
si foa al teu fill a qui dediques aquesta canço
no t'afecte, a ningú li interesa
a la butxaca, els beneficis de l'empresa
A occident el seu plor no se sent
el sofriment i l'apatia no es veuen
les lleis són dictades per la gran empresa


Comdemnats, explotats


Són fills bastards de la globalització
t'inporta a tu, m'inporta a mi,són fills bastards de la globalització
t'inporta a tu, m'inporta a mi, exercits d'esclaus de la puta globalització


Prossegueix la meva jornada ja es pon el sol
tinc 12 anys, i vic a la desolació aquí en una altra dimensió.





Sincerament llegit amb català, si has escoltat la canço moltes vegades a mi me sona raro.  A contuació us deixo el video de la canço, us el aconsello no te perdua!! pero escolteu la lletra que també es molt bona.


No hay comentarios:

Publicar un comentario